Juweeltjes voor je huid


Het legendarische model Deauville krijgt een toevoeging van luxueuze kant, terwijl het kleine zusje À la folie een moderne ode brengt aan de korsetten van weleer.

PrimaDonna staat garant voor gesofisticeerde lingerie die de beste ondersteuning en comfort biedt aan vrouwen met vormen en een weelderige boezem. De modellen zijn altijd elegant, sluiten perfect aan bij het vrouwenlichaam en geven je zelfvertrouwen een boost. Het zustermerk, PrimaDonna Twist, heeft een iets jongere en frissere stijl, met meer printjes en voorgevormde cups. Ter gelegenheid van de 100ste verjaardag van het moederbedrijf, brengen de twee merken een limited edition op de markt van hun bestsellers.

Deauville

luxekant en fantastische details


Al 15 jaar zet de Deauville-serie grote boezems prachtig in de verf, dankzij de delicate vormen en een legendarische pasvorm die perfecte ondersteuning biedt. De limited edition kreeg een luxueus stuk kant en chique details. Pure luxe op je huid. Een korset uit drie delen maakt ook deel uit van de serie. Die kan je dragen als elegante top of verleidelijke shapewear.

“Of je nu loopt om je bus te halen of nog snel de kids gaat oppikken, of je wat extra zelfvertrouwen kunt gebruiken bij een belangrijke vergadering of je net extra verleidelijk wilt voelen bij een afspraakje … Deauville biedt altijd de beste ondersteuning en een comfortabel gevoel. Wat je ook doet en waar je ook bent.”

Kelly Dunmore, Training manager Van de Velde Academy.

À la folie

een verleidelijke retrolook


Met haar perfecte pasvorm en retrolook, heeft de À la folie-serie van PrimaDonna Twist, eigenlijk het kleine zusje van de Deauville op de markt gebracht. De limited edition voor de verjaardag werd versierd met fijne kant in tijdloos zwart en een vintage nude-tint, zodat het lijkt op de weelderige korsetten van weleer.

“De naam van de serie ‘À la folie’ komt van het spelletje dat je speelt met een madeliefje. Daarbij haal je altijd een blaadje weg om te ontdekken of je echt verliefd bent. En je somt op: je t’aime (ik hou van je), un peu (een beetje), beaucoup (erg veel), à la folie (hartstochtelijk) …”

Carole Lambert , Brand Design Manager PrimaDonna.